mindenmentes gasztroélmények

kölesgolyó

Az új kedvenc nasink: a zöldségchips

2014. szeptember 16. - kölesgolyó

Amikor elkészítettem ezt a zöldségchipset arra gondoltam, ez lesz majd a tökéletes eszköz, hogy legyőzzem gyerekeim zöldségfélelmét, sőt meg is szerettessem velük. Ez ugyanis tökjó. Sokkal jobb, mint bármelyik boltban kapható chips. És nagyon egyszerű megcsinálni.

IMG_2112.JPG

 

Ezeket használtam:

  • két répa
  • egy zellergumó
  • két krumpli

 1. Megpucolom és egy jó masszív uborkagyalun nagyon vékonyra szelem a züldségeket. Az ujjamat nem. Na amúgy persze, hogy de azt is.

2. Nagyon picit olivaolajat teszek rá, de tényleg csak max. két teáskanálnyit.

3. Fűszerezés: ízlés szerint, ami van a szekrényben. De tényleg. Azt hiszem, én valami magyarosat tettem rá. (Itt jegyezném meg, hogy érdemes minden fűszerkeveréket alaposan megvizslatni, mert lehet benne allergén, nekem a fele kiesik a gyömbér miatt.)

4. Sütő, 160 fok, légkeverés, néha megforgatom, és utána kezdődhet az esti film.

IMG_2114.JPG

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kolesgolyo.blog.hu/api/trackback/id/tr216667445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása