mindenmentes gasztroélmények

kölesgolyó

a kölesgolyóról

2014. szeptember 04. - kölesgolyó

Eddigi életem jelentős részében úgy gondoltam, aki olvasni tud, az főzni is. Ez meg is állta a helyét egészen addig, amíg bármikor bármit megfőzhettem és megehettem, amit csak megkívántam. Aztán fény derült étel intoleranciáim hosszú sorára, és arra, hogy a nekem megengedett táplálkozásnak nincs olyan megbízható irodalma, amire az olvasni tudó, de szigorú diétát tartó támaszkodhat. Enni márpedig kell, ráadásul én imádok.

Ezért az első néhány tanácstalan nap és jópár zacskó kölesgolyó után elhatároztam, hogy hagyományos recepteket alakítok mindenmentessé, a saját ízlésemre és kedvemre, és felfedezem azokat a helyeket, ahol kellő nyitottsággal fogadják a diétás kéréseket. Azt remélem, ezzel kicsit növelem majd az olvasni, s ezért főzni is könnyedén tudó diétások táborát.

A blogon található receptek nem tartalmaznak hagyományos tejtermékeket, tojást, élesztőt, kukoricát, rizst és semmilyen gabonafélét. 

A bejegyzés trackback címe:

https://kolesgolyo.blog.hu/api/trackback/id/tr716643185
süti beállítások módosítása